צירוף אתר אינטרנט לקניון וירטואלי- למה כדאי?

חנות וירטואלית

חנות וירטואלית
 
חדשות ומבצעים
גוגל

צירוף אתר אינטרנט לקניון וירטואלי- למה כדאי?

מסחר האלקטרוני התפתח מאוד בשנים האחרונות והוא הפך לעולם תוסס, מלא הזדמנויות ופעילות ומושג חובה לכל בעל עסק. מסחר אלקטרוני מאפשר לכל אחד/ת הזדמנות להרוויח הרבה מאוד כסף בקלות רבה ובאותה הזדמנות מסחר אלקטרוני גם ויוצרת עולם מרתק של קניות נוחות ומזדמנות לקונים.

 

כבר מזמן למדנו שמי שלא נמצא באינטרנט לא באמת קיים. אבל מה זה באמת אומר?

יותר ויותר קונים היום מעדיפים לעשות קניות בעולם האינטרנט וכדי שבעל עסק יוכל לנצל את התופעה הזאת הוא חייב להשקיע בבניית אתר אינטרנט שהוא בעצם חנות וירטואלית של העסק.

 

אבל האם אתר אינטרנט ו/או חנות וירטואלית מספיקים על מנת להתחרות ולהביא לכמה שיותר מכירות? התשובה היא לא.

השאלה הראשונה לאחר השלב של בניית אתר היא תמיד: איך מושכים גולשים לחנות הווירטואלית? כל בעל עסק יודע שעצם קיום אתר אינטרנט אינה מבטיחה תנועה מתמדת וגדולה. אתר האינטרנט צריך עזרה על מנת להימצא ועוד יותר עזרה על מנת להתבלט.

אסור לשכוח שגם עולם האינטרנט הוא ים אינסופי וחייבים גם שם למשוך תשומת לב.

 

אז איך דואגים שאתר אינטרנט או חנות וירטואלית יימצאו?

התשובה הראשונה היא השקעה בקידום. הבעייתיות בקידום אתרים היא שמדובר בהמון השקעה. גם בקידום מומן וגם בקידום אורגני מדובר בהשקעה כלכלית, השקעה של משאבים ושל זמן.

 

התשובה השנייה היא נושא המאמר: אתר גדול למסחר אלקטרוני או קניון וירטואלי.

קניון וירטואלי זה אתר גדול למסחר אלקטרוני. הוא מורכב מהרבה מאוד חנויות ולכן מושך המון קונים. מסחר אלקטרוני וכל היבטיו במקום אחד מרכזי.

היתרונות:

- קניון וירטואלי הוא אתר מאוד מקודם במנועי חיפוש ולכן כל חנות שמופיעה בו אוטומטית מקודמת.

- אפשרות להתחרות במתחרים.

- קידום ללא צורך בהשקעה ועבודה.

- תנועת גולשים אדירה (טראפיק) אשר מבטיחה יותר מכירות

- פרסום ומיתוג של חנות וירטואלית ואתר אינטרנט

- הימצאות במקום מרכזי, צומת דרכים שכולם נמצאים בו.

- פיקוח מגורם מקצועי

- אפשרות ללמוד ולקחת טיפים מחנויות אחרות

- יתרונות רבים מאוד לקונים (לדוגמה מתן תחושת ביטחון ונוחות לקנייה) אשר מבטיחה המון תנועה מגולשים.

ועוד ועוד.

הופעה בקניון וירטואלי נותנת כל כך הרבה יתרונות, גם לאתרים שמשקיעים בקידום עצמי וגם לאלה שלא.

 

אין כמעט חסרונות אבל כדאי להיות מודעים לדברים הבאים:

כל אתר של קניון וירטואלי עובד בצורה אחרת וחלקם לוקים תשלום כלשהו עבור השירות המופלא הזה. יש קניונים וריטואלים טובים יותר וטובים פחות, הוגנים יותר והוגנים פחות ולא כל אתר של קניון וירטואלי באמת מצליח לספק תנועת גולשים.

 

לסיכום:

כל בעל עסק חייב להשקיע בבניית אתר אינטרנט. לאחר מכן כדאי מאוד לצרף את אתר האינטרנט לקניון וירטואלי גדול. בנוסף אסור להזניח קידום עצמי של החנות הווירטואלית. הופעה בקניון וירטואלי וקידום עצמי אינן פעולות סותרות והן יכולות רק לעזור אחת לשנייה ולכן מומלץ לעשות את שניהם.

 

בהצלחה!