כל בעל עסק יודע שהוא חייב לפרסם על מנת להתבלט, במיוחד בעולם תחרותי כמו של היום, והמקום לעשות זאת- באינטרנט!
אם אין לבעל עסק נוכחות באינטרנט הוא למעשה לא באמת קיים.
הוכח שעסק שמפרסם באינטרנט מצליח הרבה יותר ומביא לשיפור מכירות במאות אחוזים.
היתרונות הם רבים מאוד אבל יש גם מעט חסרונות. מה שמשמח לגבי החסרונות זה שהם בעיקר פחדים לא מבוססים כגון: פחד מתשלום באינטרנט, פחד מתרמיות, וירוסים וטכנופוביה. על כל אלה ניתן להתגבר בקלות רבה ואכן יותר ויותר אנשים מתחילים להתגבר עליהם בתדירות גבוהה.
אז אם הוכח שמשתלם וחיוני לפרסם את העסק באינטרנט – איך כדאי לעשות את זה?
התשובה היא בדרך הטובה ביותר – בניית אתר ו/או חנות וירטואלית.
חנויות וירטואליות הם למעשה אתרי אינטרנט שממלאים את כל הפונקציות של העסק. לא מדובר סתם בפרסום אלא בעסק שמתפקד בעצמו בכל זמן ובכל שעה. עסק שעובד כשהבעלים בחוף הים.
חנות באינטרנט היא הפנים של העסק ולכן חשוב שהיא תהיה מקצועית וידידותית למשתמש. החנות המקוונת צריכה למשוך גולשים אקראיים לבצע קנייה וגם לחזור לאתר בעתיד. בנדל"ן תמיד אומרים ששלושת הדברים הכי חשובים להצלחה הם: Location ,Location ו- Location, ובכן, כך זה גם באינטרנט. חנות וירטואלית היא ה Location.
אם כך חשוב להשקיע בבניית חנות וירטואלית. אבל איך יודעים איזה חברה לבניית אתרים טובה יותר?
כמו כל דבר שקשור להצלחת העסק שלך- חשוב לעשות מחקר.
ישנו משהו קריטי שהרבה מאוד בעלי עסקים באינטרנט שוכחים וזה שחנות וירטואלית אינה מספיקה. הקמת חנות וירטואלית זה הצעד הראשוני, החשוב והבסיסי ביותר אבל יש עוד הרבה דברים שבעל העסק חייב לעשות בעצמו. מדובר כאן בהשקעה מצד הלקוח.
אין בכוונתי להרתיע- להפך, מדובר בהשקעה קטנה ופשוטה אבל מאוד חשובה.
חשוב מאוד ללמוד את "סודות" האינטרנט בכלל והשיווק באינטרנט בפרט כגון: קידום, שימוש ברשתות חברתיות ומכירה קבוצתית, ידידותיות משתמש וחוויית גולשים, Google Webmaster, Google Analytics ועוד ועוד. אתר אינטרנט למכירות צריך את כל הדברים האלו על מנת להתבלט, ככל שתשתמשו בכלים אלו יותר כך תצליחו יותר.
אז לסיכום:
תפתחו חנות וירטואלית
תשקיעו ותלמדו
ושיהיה המון הצלחה!
|